Kaler podnosi standard usług GEN-CA GEN-3G

Pon.-pt. 8:00-17:00

(24) 264 77 33

Poznaj naszą markę na stronie Kaler

Punkty wielostanowiskowej obsługi klienta: poczta, urzędy, dworce, banki

system przyzywowySystem przywoławczy Kaler można zastosować w miejscach, gdzie występuje wiele stanowisk do obsługi klienta. Do takich miejsc zaliczają się w szczególności: poczta, urzędy, dworce i banki. Osoba obsługująca dane stanowisko naciska przycisk a na wyświetlaczu pojawia się numer kasy czy okienka do którego może podejść klient.

Zastosowanie bezprzewodowego systemu przywoławczego Kaler zapobiega powstawaniu haosu podczas realizacji procesu obsługi klienta. Dzięki niemu możliwe stanie się zarządzanie kolejką oczekujących klientów czy petentów.

Zobacz także:

Serwis używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. zamknij